nuffnang

Monday, April 15, 2013

BLOG BARUKU

Terlalu lama tidak menulis di sini. Terlalu lama juga saya tidak menjenguk di sini.. Singgah pun sekejap-sekejap..Tumpuan saya sudah beralih arah. Lebih-lebih lagi menguruskan anak-anak yang masih kecil, saya dan suami cuba seday upaya seimbangkan masa antara tugas hakiki di pejabat, anak-anak, rumah dan business baru saya, iaitu menjadi Pengedar Sah SHAKLEE.. :)

Maaf ya kawan-kawan, buat masa ini saya berhenti seketika dari membuat brooch.. Minat masih ada, masih tinggi di hati, cuma mungkin masa kurang untuk saya reka dan buat brooch2 atau aksesori kristal dan pearl ini. Buat masa sekarang saya tumpukan  dengan blog baru saya.. Kalau ada masa, singgah ya..http://www.keluargahebat.com/ ;)..

Terima kasih yang sudi singgah blog ini ya! Walaupun sudah bersawang blog ni, masih ada orang yang sudi menjengah.. ok, see you next time :)

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di seluruh Malaysia. Sekiranya anda mencari supements atau makanan tambahan semulajadi yang selamat sila hubungi saya.. Saya akan berikan konsultasi percuma kepada anda :)

FB :Aryn Fadz Lee
Call/ Msg/Whatsapp :016-587 9882
Email : kawan_sya@yahoo.com

7 comments:

  1. salam kenal..ada masa jln2 ke blog baru sya ya yan :) http://vitaminkusefamilee.blogspot.com/ ..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    singgah pagi
    follow back

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq anum.. Kalau boleh jalan2 lagi ya ke www.keluargahebat.com sebab kat sini jarang dah saya update :).. nway tq ya!

      Delete
  3. assalam...tq jd follower karyaku..selamat berkenaln.

    ReplyDelete
  4. tahniah, all the best dalam bisnes ,singgah ke sini :)

    ReplyDelete