nuffnang

Monday, January 17, 2011


CHEAP SABAH'S HANDMADE CRYSTAL BRACELET
PRICE : RM5 PER UNIT
RM3 PER UNIT / 1 DOZEN
COLOR OR SIZE CAN BE MIXED UP
Assalammualaikum n slam 1Malaysia..terutama kepada anda yg sudi melawat blog sy ni..kesudian anda meluangkan msa amat2lah sy hargai..TQVM..

Alhamdulillah..akhir2 ni rzki mkin murh , rzki anak dlm kndungan ni kot :).. juga sy byk menerima panggilan n sms ttg gelang kristal yg sy jual yg bhrga rm4 unit sedozen..utk pengetahuan anda smua, sbnrnya gelang jnis mcm tu da kurg sgt kat psran di sabah ni. kra kitorang panggil style lamala..hehe..tp atas pmintaan customer kitorang buat jg..hehe..nsib baik kitorang sdri yg buat so sngla..atas sbb itu, sy dgn ini berbesar hati nak re-post semula gelang tu spya customer sng tgk..sbb b4 ni post gelang tu dah lma da..tkut2 je ada customer yg xtau..so check diz out! tq 4 dealing wit us! :)

No comments:

Post a Comment